Wesele w hotelu – jak się przygotować?

Organizacja ślubu i wesela bez wsparcia wedding plannera, to odważny krok, który przy odrobinie chęci i cierpliwości, może dać nowożeńcom ogrom satysfakcji. Aby zaplanować imprezę marzeń, musimy się do tego odpowiednio przygotować. Jeśli pragniesz wraz z partnerem lub partnerką przeżyć ten wyjątkowy dzień bez dodatkowych stresów i zbędnych formalności, zaplanuj swoje wymarzone wesele w hotelu. W tym krótkim artykule wyjaśnimy dlaczego jest to najlepszy pomysł oraz podpowiemy, na co zwrócić uwagę przy organizacji tego pięknego dnia.

Wybór lokalu idealnego

Kiedy macie już określoną datę ślubu, kolejnym krokiem jest ustalenie budżetu jaki chcecie przeznaczyć na organizację imprezy oraz liczbę gości, których zaprosicie. Jeśli te kwestie są już ustalone, można zacząć rozglądać się za odpowiednim lokalem. W większym mieście takim jak Kraków, wesele w hotelu wydaje się być najlepszym rozwiązaniem. Z perspektywy gości, którzy nieraz muszą przebyć daleką drogę, bliskość noclegu do restauracji może być kluczowa, podobnie jak dostępność miejsc parkingowych. Również ważna jest odległość od urzędu lub kościoła, w którym ślub się odbędzie. Warto zapytać managera hotelu, czy istnieje możliwość aranżacji ślubu na miejscu. Takie rozwiązanie zaoszczędzi nam kłopotów logistycznych, wydatków na dodatkowy transport i niedogodności związanych z załatwianiem spraw w dwóch odrębnych miejscach. Ślub, impreza i hotel w jednym budynku – brzmi jak plan idealny, prawda?

Jak zaplanować wesele w hotelu? – Postaw na dobrą kuchnię

Kuchnia, rozumiana jako menu wraz z wykwalifikowaną obsługą kelnerską, to jeden z najważniejszych elementów imprezy weselnej. Przy wyborze hotelu z restauracją należy zwrócić uwagę na różnorodność oferty, a także elastyczność i otwartość na sugestie klienta. Jeśli wśród gości będziemy mieć osoby na diecie wegańskiej, wegetariańskiej, keto lub bezglutenowej, w ofercie powinny znaleźć się również opcje dostosowane do ich potrzeb. Osobne menu dla dzieci będzie również mile widziane – zazwyczaj są to mniejsze porcje dań zawierających to, co statystycznie mali goście lubią najbardziej. Prestiż weselnej kuchni podniosą wysokiej jakości produkty lokalne, szansa skosztowania nowych, nietypowych smaków oraz dostępny dla gości open bar. Warto zapytać kierownika hotelu, czy istnieje możliwość wcześniejszej degustacji weselnych potraw, w celu weryfikacji dań i ewentualnej zmiany menu.

Diabeł tkwi w szczegółach

Niezwykle ważny jest stały kontakt z managerem oraz przejrzystość informacji zawartych w umowie. Pamiętajcie, by jak najwcześniej zarezerwować termin wraz z adekwatną liczbą pokoi. Dowiedzcie się, co dokładnie obejmuje oferta ślubna, a jakie udogodnienia będą wymagały dodatkowej opłaty. Przydatne mogą okazać się dla Was także informacje odnośnie klimatyzacji wnętrz, kącika dla dzieci czy potencjalnej sesji zdjęciowej na terenie obiektu. Na jaką oprawę ślubu możecie liczyć, czy istnieje możliwość zorganizowania muzyki na żywo lub Dj-a oraz kto komponuje dekoracje i co wchodzi w ich skład. Wesele, a cisza nocna – czy ogólne zasady dotyczą również gości weselnych i w jakich obszarach hotelu należy szczególnie ją zachować. Może lokal oferuje upominki dla gości lub darmowy nocleg dla młodej pary? O to wszystko warto zapytać podpisując umowę z osobą decyzyjną zajmującą się obiektem.

Planowanie ślubu i wesela to spore przedsięwzięcie, wymagające pozyskania wielu informacji i zaangażowania wielu osób. Pamiętajcie, że obsługa hotelu w którym chcecie spędzić Wasz wielki dzień jest dla Was, służy pomocą i zrobi wszystko, by sprostać Waszym oczekiwaniom. Sprawdź wesele w hotelu Grand Ascot i zarezerwuj termin!

-10% przy rezerwacji na naszej stronie

Rezerwacja online
Zobacz wszystkie oferty